Zwiastun

Film kocham w każdej postaci i biorę wszystko bez grymasów, jak na prawdziwego nałogowca przystało. Owszem doceniam artystyczne środki wyrazu, mogę się zachwycić wielką sztuką, ale kocham kino przede wszystkim za wzbudzane emocje, za budowane relacje. Oglądam kino amerykańskie, europejskie i azjatyckie. Od początku istnienia do współczesności. Ambitne i te kompletnie ambicji pozbawione. Mam filmy ukochane, do których wracam i takie, które obejrzane raz, zostawiły mi bliznę na zawsze.  Wierzę w magię kina, wierzę w tyle wcieleń duszy, ile filmów zdołam obejrzeć.
No to  klaps:) 


"Życie ma seans" akt pierwszy, scena pierwsza, ujęcie pierwsze.



5 komentarzy:

  1. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

      Usuń
  2. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazywam się Andrea Strobal, jestem z Kanady,Motreal, chcę podziękować wspaniałemu człowiekowi, który przywrócił szczęście mojemu życiu. Dr Orman jest naprawdę wspaniałym człowiekiem po tym, jak mój kochanek opuścił mnie na 2 lata, byłam tak sfrustrowana, że ​​prawie zabiłem się, dopóki nie nawiązałem kontaktu z orman.spiritualist3002@gmail.com, który powiedział mi, że mój ex wróci do mnie z 48 godzinami. Na początku uczyłem dr.orman980@yahoo.com było oszustwem, aż do drugiego dnia, kiedy mój kochanek zadzwonił do mnie przez telefon i zaczął mnie błagać, że jest mu przykro, że powinienem mu wybaczyć, a on kupił mi nowy samochód i złoty naszyjnik. Byłem bardzo szczęśliwy i naprawdę wierzyłem, że DR Orman jest naprawdę świetnym rzucającym zaklęcia, a nie oszustwem jak inne fałszywy rzucający zaklęcie, który jest online, aby dodać ból do twojego bólu, Proszę ludzi, którzy potrzebują pomocy, kocham was, ludzie, aby skontaktowali się z dr.orman980@yahoo.com, ponieważ mogę przysiąc na moje życie, że orman.spiritualist3002@gmail.com jest mężczyzną zaufać. Możesz skontaktować się z nim na jego prywatną pocztę, dr.orman980@yahoo.com
    Zadzwoń/WhatsApp: +905396060968
    Strona internetowa: https://www.dromanspiritualhome.com
    Strona internetowa: https://www.dromanspiritualhome.com/blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń